piątek, 2 sierpnia 2013

WIELKI POWRÓT!



Kochani!
Przepraszam Was za tak długą przerwę! Wiem, że długo mnie nie było i pewnie niektórzy z Was pomyśleli, że już nie wrócę.... >.> Ale wróciłam! Ba! Z dobrą wiadomością! Za dzień lub dwa możliwe, że pojawi się Rozdział 4. Wracam z podwojoną siłą i mnóstwem pomysłów, które chciałabym jak najszybciej zrealizować. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni i cieszycie się z mojego późnego, ale jednak, powrotu.
Wyczekujcie kolejnej części niecierpliwie ;*

~ Kim Noise.

6 komentarzy:

  1. Tak długo czekałam, moje modlitwy zostały wysłuchane ;;; nie mogę się doczekać nowego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie już niedługo, mam na razie niecałe 3 strony napisane ;) mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^ wgl. jako autorka mam prośbę. Chciałabym wiedzieć jak mam na Ciebie mówić. ;D/ Noise

      Usuń
    2. możesz do mnie mówić "Anonimku" hahahaah ale jestem Minako XD na pewno mi sie spodoba! Podoba mi się wszystko co piszesz :D

      Usuń
    3. Ahahaha :D miło mi Cię poznać, Anonimku Minako XDDD
      tylko teraz trzymaj kciuki, żebym potrafiła myśli złożyć w całość ;D

      Usuń
  2. Po tym przeczytanym fragmencie, nie mogę się doczekać unni ;-; <3

    OdpowiedzUsuń